Wednesday, May 13, 2009

Sampai KIAMAT sekalipun Mat Monggol TAKKAN Bubar DUN Perak

MELENGAH MASA.

Itulah tindakan terdesak yang WAJIBUL WAJIB oleh Mat Monggol dan/atau Mahatma Melayu.

Jika kita melihat kepada hujah daripada peguam Zambry Cadeer pada hari selasa baru-baru ini sudah cukup memberikan SIKAP dan PENDIRIAN kerajaan HARAM Perak.

Rakan bijaksana saya, Dato' Cecil Abraham berkata, "Yang Arif, Permohonan perayu (Mahatma Melayu la tu siapa lagi) pada hari ini sangat penting. Sekiranya permohonan ini tidak diluluskan oleh Mahkamah yang mulia ini maka YAB Hj Nizar Jamaludin (MB Sah Perak... ayat ni dia tak kata la tapi impliedly kita semua sedia maklum) akan mengadap ke bawah Duli Sultan Perak untuk membubarkan DUN. Sekiranya DUN dibubarkan maka permohonan (MB HARAM) ini adalah SIA-SIA. Mohon perintah seperti dipohon".

Buatlah apapun. BN tidak akan sesekali berkehendakkan DUN Perak dibubar!!

Jika PERANGKAP yang dibuat oleh rakan bijaksana saya juga, YB M Manoharan (ADUN Kota Alam Shah) untuk meletak jawatan sebagai ADUN gara-gara permohonan Habeas Corpus ditolak oleh Mahkamah itu MENJADI, yakni Mat Monggol TAKUT akan adanya satu lagi Pilihanraya Kecil di negeri dirinya menjadi Pengerusi Perhubungan UMNO, inikan pula nak bubar DUN Perak.

Kalau satu (1) DUN pun dah takut nak LAWAN KUASA RAKYAT, Inikan pula 59 DUN di Perak!

Jika DUN Perak bubar, maka Mati PUCUKlah jawabnya legasi BN!

Tapi BN ada PUCUK ke nak mati? Hehe.

No comments: