Tuesday, April 14, 2009

PERAK : 29 days to go!

TADA......

29 hari saja lagi Kerajaan HARAM Perak akan menemui jalan buntu.

Khabar angin dari Pejabat YB Dr Zambry mengatakan bahawa PA beliau telah mengefaks surat memohon perkenan untuk mengadapTuanku Sultan bagi mengadakan sidang DUN Perak.

Orang Arab kata, La Budda, yakni tidak boleh tidak DUN kena bersidang. Jika tidak, jangankan Gantang punya bukit, dengan Pangkor punya Pulau pun kena SEMBELIH oleh rakyat jika ditakdirkan adanya PrK yang Besar di Perak.

Allah maha besar. Maha kuasa. Bukan 1 tapi 2 lagi BALA buat Mat Monggol untuk diselesaikan. 1 di Pantai Barat (Perak) bolehlah bermain dengan Mahkamah. Tapi apa khabar orang Perlis di Utara? Orang Tganu kiter di Pantai Timur? Campur 1 lagi, MIC mohon mengadap dengan Mat Monggol.

Jika di Perak sudah diketahui bila akan masuk ICU, bagaimana pula di Ganu kiter ning. Siap SMS lagi kepada YB sendiri. Kem sendiri tu. Parti sendiri. Itu belum kita cerita kem & parti lawan di Perak.

Maka sehari dua ini, perkataan yang PANTANG disebut adalah:-

SIDANG DUN.
PENGERUSI PERHUBUNGAN.
UNDI TAK PERCAYA.

Jangan sebut kuat-kuat. Sebut dalam hati saja.

Aminah (yang nama Islamnya A........) mesti senyum kambing ketika baca posting ini sambil berkata, "Astafirullah Al Azim.... Bang Mat Monggol" (sambil geleng kepala).


No comments: