Thursday, September 4, 2008

Usaha Che Det untuk Malaysia

Kata Che Det di dalam Blognya :-

Saya selalu disuruh "buat sesuatu". Saya dah lakukan yang termampu:

i) Saya telah secara terbuka salahkan Dato Seri Abdullah dan meminta dia meletak jawatan

ii) Saya kritik keputusannya berkenaan dengan jambatan (bengkok ke Singapura)

iii) Saya secara terbuka menuduh beliau terlibat dengan rasuah

iv) Saya telah tegur pemimpin dan ahli UMNO bahawa mereka akan menghancurkan UMNO dan sekutunya

v) Saya keluar dari UMNO

vi) Saya telah bercakap berkenaan rasuah dan kesannya terhadap nasib yang menanti orang Melayu

vii) Saya telah mulakan blog saya dan pembaca pun tahu apa yang saya telah katakan dalam blog.

And so when I was asked to comment on the lowering of the oil price and I said "Good for the people. We should have more by-elections so that the oil price would be lowered some more".

No comments: